Unity Shooter2D
Projekt podstawowej gry strzelanki 2D w Unity 6
Założenia projektu: Link do miro
Projekt podstawowej gry strzelanki 2D w Unity 6
Założenia projektu: Link do miro
Link do 2D Shopper Assets
W Unity włącz wersję .NET Wysyłanie danych z Arduino do Unity Wysyłanie danych z Unity do Arduino
System tworzenia nowych pocisków, które poruszają się z użyciem fizyki Rigidbody2D Funkcja strzelania po wciśnięciu LMB lub odpowiednich przycisków na padzie Download Unity package: Gun System strzelania z Object Pooling Object pooling to technika optymalizacji, która polega na tworzeniu puli obiektów i ich ponownym używaniu, zamiast ciągłego tworzenia i niszczenia obiektów. Download Unity package: Gun_pool…
W Unity mamy do czynienia z dwoma* podstawowymi pętlami, Update( której częstotliwość zmienia się zależnie od mocy komputera i złożoności programu) i FixedUpdate, która wywołuje się w stałych odtępach czasu, domyślnie 50 razy na sekundę. Aby zapewnić poprawne działanie gry na każdym urządzeniu, należy rozgraniczyć wywołania poszczególnych mechanizmów gry. Sprawdzanie inputu użytkownika może przebiegać w…