Projekt podstawowej gry strzelanki 2D w Unity 6 Założenia projektu: Link do miro Sprite Assets Implementacja ruchu i skoku z użyciem fizyki Implementacja strzelania
System tworzenia nowych pocisków, które poruszają się z użyciem fizyki Rigidbody2D Funkcja strzelania po wciśnięciu LMB lub odpowiednich przycisków na padzie Download Unity package: Gun System strzelania z Object Pooling Object pooling to technika optymalizacji, która polega na tworzeniu puli obiektów i ich ponownym używaniu, zamiast ciągłego tworzenia i niszczenia obiektów. Download Unity package: Gun_pool…
W Unity mamy do czynienia z dwoma* podstawowymi pętlami, Update( której częstotliwość zmienia się zależnie od mocy komputera i złożoności programu) i FixedUpdate, która wywołuje się w stałych odtępach czasu, domyślnie 50 razy na sekundę. Aby zapewnić poprawne działanie gry na każdym urządzeniu, należy rozgraniczyć wywołania poszczególnych mechanizmów gry. Sprawdzanie inputu użytkownika może przebiegać w…