Arduino, Programowanie

Zmienne w Arduino

Zmienna, to wirtualny kontener, który przechowuje wartości danego typu. Deklaracja zmiennej to podanie typu i nazwy, np: Zobacz typy danych […]

Arduino, Programowanie

Pętle w Arduino

Pętla służy do wielokrotnego wykonywania podobnych instrukcji. Pętla for W bloku for określa się ilość iteracji poprzez podanie wartości początkowej

Arduino, Programowanie

Funkcje w Arduino

Funkcja zawiera instrukcje, które mogą być wykonywane wielokrotnie w różnych miejscach programu. Funkcja, typu void nie zwraca żadnej wartości. Deklaracja

Arduino, Programowanie

Enum w Arduino

Enum to typ, który pozwala określić wartości liczbowe za pomocą nazw. Dzięki temu łatwiej i bardziej deskryptywnie można zarządzać kodem

Arduino, Programowanie

Struct w Arduino

Struct pozwala stworzyć nowy obiekt (typ danych), który pozwala przechować wiele danych o różnych typach. Tworzenie struktury (nowy typ person)

Arduino, Programowanie

Klasy w Arduino

Podstawowa klasa z publicznymi polami Klasa z funkcją modyfikującą pole Statyczna metoda klasy Wewnątrz definicji klasy można tworzyć metody statyczne,

Arduino, Programowanie

Operatory binarne

Operatory binarne działają na podstawowej, najmniejszej jednostce informacji cyfrowej, czyli pojedynczym bicie. Tabela prawdy dla operacji bitowych a b AND

Arduino, Programowanie

Makra w Arduino

Makro to instrukcja preprocesora, która może np. zmieniać wyrażenia na inne, przypisywać proste funkcje do stałych itp. Makra tworzy się

Scroll to Top